Thursday 18 July 2013

Berbuka puasa dengan media tempatan

KUIH MUIH UNTUK WARTAWAN... Dato' Shahaniza sedang menyampaikan 'goodies' berupa kuih-muih Raya sumbangan bersama Yayasan Pahang (YP), Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang (PKNP) dan Lembaga Kemajuan Perusahaan Pertanian (LKPP) Negeri Pahang, kepada wartawan dari akhbar Cina yang turut hadir. 

Yang turut kelihatan ialah Encik Abdul Wahab.    


Alamaya, INDERA MAHKOTA 5, KUANTAN – Anggota-anggota media tempatan – wartawan, jurufoto, jurukamera dan para ‘blogger’ dari kumpulan ‘Pahang-ku’, telah diraikan pada Majlis Iftar petang Khamis, 18 Julai bersamaan 9 Ramadan di sebuah hotel tepian laut di Teluk Chempedak, dekat sini.

Pengerusi, Jawatankuasa Pembangunan Wanita dan Keluarga, Komunikasi dan Multimedia Negeri, Dato’ Shahaniza Shamsuddin yang mewakili Menteri Besar, telah hadir meraikan mereka.

Yang turut hadir ialah Setiausaha Akhbar kepada Menteri Besar, Encik Abdul Wahab Mohamad Ali.

Selain majlis berbuka puasa, mereka – kira-kira 100 orang termasuk dalam kalangan wartawan dan jurufoto dari akhbar-akhbar Cina, telah turut diberikan cenderahati berupa kuih Raya sumbangan Yayasan Pahang (YP), Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang (PKNP) dan Lembaga Kemajuan Perusahaan Pertanian (LKPP) Negeri Pahang.

Dato’ Shahaniza yang diiringi oleh Encik Abdul Wahab, telah menyampaikan cenderahati ini kepada mereka.

MELAYAN-BERI, DAGING KAMBING PANGGANG... Dato' Shahaniza sedang melayan-berikan kepingan daging kambing panggang kepada wartawan.

DIBUAI MUZIK TRADISIONAL OLEH '3-PIECE BAND' INI... Buat santapan halwa telinga. - Khabar