Wednesday 29 April 2015

Tabik buat orang Rompin yang 'peace-loving'

... yang ekoran itulah Menteri Besar sebut, kempen bagi PRK Parlimen kawasan Rompin berlangsung secara sederhana.


SEDANG MENEKANKAN SESUATU... Dato' Sri DiRaja Adnan kelihatan sedang menekankan sesuatu semasa ditemubual secara langsung menerusi program RTM1 - Dialog, yang dihoskan oleh pengacara terkemuka, Syed Munawar.

Program ini boleh diikuti menerusi saluran RTM1 pada Rabu, 29 April antara 9.10 malam dan 10 malam. 'Venue'nya ialah di perkarangan Kompleks Yayasan Pahang, Tanjung Lumpur, Kuantan. 


 BERADA DALAM SET LOKASI...


MENGIKUTI DENGAN PENUH MINAT... Setiausaha Kerajaan Negeri Dato' Sri Muhammad Safian Ismail turut hadir sebagai audien, pada program Dialog ini. Kelihatan, dengan Pengurus Besar Encik Mahmud Nawawi di sisi, mereka sama-sama mengikuti penuh minat akan apa yang diperkatakan khususnya oleh Dato' Sri DiRaja Adnan pada program ini. 


POSE BERSAMA KRU PENERBITAN... Selain Dato' Sri DiRaja Adnan dan Syed Munawar; yang turut turut serta dala sesi berfoto ini ialah Penerbit, Puan Norisa, dan, penolongnya, Encik Shahrin. 


GAH DAN BERGEMERLAPAN... Peranan besar Yayasan Pahang turut disentuh secara jelas oleh Dato' Sri DiRaja Adnan pada program ini. - Khabar