Wednesday 30 May 2018

Iftar Ramadan Bersama Media


Lebih 100 pengamal media hadir
  
MENYAMPAIKAN SUMBANGAN RAYA 'GOODIES'... Dato' Mohd Fakharuddin sedang menyampaikan 'goodies' berupa biskut Raya kepada Ketua Biro Utusan Malaysia, Encik Mohd Shariza Abdullah sambil Dato' Abdul Wahab memerhatikan.

 
HOTEL VISTANA, KUANTAN – Pejabat Menteri Besar meneruskan tradisi dalam penganjuran berbuka puasa bersama media, tahun ini diadakan petang Rabu, 30 Mei di sini.

Pengerusi Jawatankuasa Sains, Teknologi Hijau, Komunikasi dan Multimedia Negeri, Dato’ Mohd Fakharuddin Mohd Arif mewakili Menteri Besar, meraikan mereka yang dalam kalangan wartawan, jurufoto, jurukamera serta juruhebah dari organisasi-organisasi berita dan penyiaran di negeri ini.

Menteri Besar Dato' Sri Wan Rosdy Wan Ismail tidak dapat hadir kerana perlu bersegera ke Putrajaya sebaik-baik selepas mesyuarat Majlis Mesyuarat Kerajaan (MMK) Negeri, bagi menghadiri majlis berbuka puasa yang dihoskan oleh Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad di sana.

Yang turut hadir ialah Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan (MMK) Negeri, Dato’ Sri Shahaniza Shamsuddin yang dulunya memegang portfolio komunikasi dan multimedia tetapi kini beralih ke portfolio Kebudayaan, Perpaduan, Kebajikan Masyarakat, Pembangunan Wanita dan Keluarga.

Begitu juga tuanrumah – Setiausaha Akhbar kepada Menteri Besar, Dato’ Abdul Wahab Mohamad Ali; serta, Pengarah, Jabatan Penerangan Negeri, Dato’ Sabri Abdullah; Presiden, Kelab Media Pahang, Dato’ Nik Naizi Nik Husin dan Pegawai Media, Istana Abdulaziz, Kuantan, Encik Abdul Rahim Othman.

Menurut Dato' Abdul Wahab, majlis pada tahun ini mendapat kerjasama penuh daripada agensi serta syarikat berkaitan Kerajaan Negeri - LKPP Corporation Sdn Bhd dan Yayasan Pahang. 

'GOODIES' BUAT KETUA BIRO NSTP... Dato' Mohd Fakharuddin serahkan 'goodies' kepada Encik Abdul Razak Raaf pula. 

BISKUT RAYA BUAT SEMUA... Ketua Biro Bernama, Cik Noor Shamsiah Mohamad sedang menunjukkan kepada Dato' Mohd Fakharuddin kandungan yang berisi biskut Raya ini.   

PARA HADIRIN PETANG RABU INI...

MARI KITA BERGAMBAR, DI TEPI KOLAM RENANG...
– Khabar