Tuesday 8 May 2018

Janji ditepati; Mesin ATM dah ada di Pelangai

MENCUBA SENDIRI PENGGUNAAN MESIN ATM AGROBANK INI... Dato' Sri DiRaja Adnan kelihatan sedang menekan butang-butang tertentu bagi urusan pengeluaran wang di mesin ATM ini.  



PERKARANGAN PETROL KIOSK, RANCANGAN TANAH FELDA CHEMOMOI, PELANGAI, BENTONG – Sepertimana Dato’ Sri DiRaja Adnan Yaakob janjikan pada 30 April lepas; hari ini, Selasa, 8 April – selang lapan (8) hari sahaja kemudian; rasmilah sudah ‘Automated Teller Machine’ di sini untuk kegunaan/kemudahan penduduk Dewan Undangan Negeri (DUN) Pelangai ini.     

Acara perasmian disempurnakan oleh Dato’ Sri DiRaja Adnan – Menteri Besar yang juga penyandang dan calon BN untuk DUN Pelangai ini pada Pilihanraya Umum (PRU)-14 yang Hari Mengundinya ialah esok, Rabu, 9 Mei.

Pada persidangan media kemudian, beliau ucapkan terima kasih kepada pengurusan Agrobank atas usaha pemasangan mesin berkenaan yang akan memudahkan penduduk dari Gugusan Felda dan kampung-kampung tradisional persekitaran, dalam pengeluaran wang masing-masing.

“Saya ucapkan banyak terima kasih dan ini salah satu daripada ‘game changer’ dalam kempen pilihanraya kali ini. Sebab ini menjadi isu yang telah begitu lama. Kita telah berikhtiar dan akhirnya Agrobank hanya yang sanggup buat ATM Machine di sini,” katanya lagi.   


MENURUNKAN TANDATANGANNYA... – Khabar